Παρουσία του Εργατικού Συλλόγου Ελλήνων του Κεμπέκ στη μαζική διαμαρτυρία
Ο Εργατικός Σύλλογος Ελλήνων του Κεμπέκ συμμετείχε στη μεγαλειώδη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των συνδικάτων που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 29 Νοέμβρη 2025 στο κέντρο του Μόντρεαλ. Οι εργαζόμενοι ανταποκρίθηκαν μαζικά στην κινητοποίηση της 29ης Νοεμβρίου, καλώντας σε ένα «Μέτωπο για το … Συνεχίζεται